Otvorene su prijave za program ‘Ostavi dobar trag’: Prijavite svoju organizaciju!

Treća je godina kako Erste banka s partnerima organizira program edukacijske i mentorske podrške neprofitnim organizacijama Ostavi dobar trag. Zaklada SOLIDARNA sretna je što je i ove godine partner, sa Social Prudence Consultingom, Panda komunikacijama i Erste zakladom. Ostavi dobar trag je program u kojem podučavamo organizacije kako postići financijsku otpornost i kako prikupiti sredstva za svoje programe.

Nakon prošlogodišnjeg programa svoje fundrasing kampanje pokrenule su pobjednička organizacija Udruga Oaza iz Zagreba te čak pet drugih organizacija – Udruga Kas iz Siska, Udruga za palijativnu skrb La Verna iz Zagreba, Udruga Uz tebe sam iz Varaždina, Humanitarna organizacija Adra iz Zagreba i Udruga Caspera iz Splita. Za neki oblik novih korporativnih suradnji ili izlaska u širu javnost odlučile su se Udruga Maštara iz Zagreba, Udruga za podršku žrtvama i svjedocima iz Vukovara i neprofitna organizacija Institut Plavi svijet s Velog Lošinja.

Njihovi napretci i primjena naučenog sjajna su motivacija za organizaciju trećeg ciklusa našeg programa!

Želite li za svoju zajednicu i korisnike više i bolje? Prijavite se od 2. – 22. rujna 2024. i sudjelujte u programu Ostavi dobar trag. Prijavnicu možete ispuniti ovdje.

Program Ostavi dobar trag osmišljen je za neprofitne organizacije, koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na naše društvo te koje već imaju ili razvijaju proizvod ili uslugu. Bitno nam je da je organizacija upisana kao aktivna u Registrima neprofitnih organizacija, da posluje u skladu s pozitivnim važećim zakonima i da nije u blokadi, stečaju ili likvidaciji.

Tražimo neprofitne organizacije koje ostavljaju svoj trag u društvu i zajednici, bez obzira bave li se, primjerice: inkluzijom marginaliziranih skupina, kulturom ili umjetnošću, održivom ekonomijom, unaprjeđenjem obrazovanja, inovacijama u socijalnoj i zdravstvenoj skrbi, amaterskim sportom, zaštitom okoliša, razvojem demokracije.

O programu

Programom Ostavi dobar trag  želimo pomoći neprofitnim organizacijama da ostvare i unaprijede svoje djelovanje i da svojim korisnicima pruže još više. Edukativnim i individualnim mentorskim pristupom želimo pokazati kako:

  • izraditi ili unaprijediti društveni poslovni model,
  • kreirati strategiju za prikupljanje sredstava,
  • ispričati svoju priču – bila ona osobna, organizacijska ili priča korisnika te
  • unaprijediti predstavljanje na digitalnim kanalima.

Cilj nam je da neprofitne organizacije nauče kako svoje djelovanje u pet minuta predstaviti potencijalnom donatoru – a da on na kraju od potencijalnog zaista postane donator.

Edukacijski program odvija se u tri modula i sastoji se od edukacija, radionica i individualnih mentorskih sati.

  1. Sa Zakladom Solidarna obrađivat će se organizacija poslovnog društvenog modela i primijeniti odgovarajuća teorija promjene u poslovanju.
  2. Sa Social Prudence Consultingom analizirat će se financijsko zdravlje svake organizacije te pripremiti detaljan plan aktivnosti za prikupljanje sredstava namijenjenih konkretnom dijelu poslovanja.
  3. Od Panda komunikacija moći će se naučiti kako pridobiti pozornost i podršku donatora. Za to je potrebno znati kako ispričati svoju osobnu priču, uživo ili digitalno.

Nakon ova tri modula biti će organizirano predstavljanje fundraising kampanja pred stručnim žirijem. Tri najbolje organizacije osvojit će nagradu u ukupnoj vrijednosti 9000 EUR.

Iskustvo sudjelovanja u prošlogodišnjem programu Ostavi dobar trag, podijelila je udruga Uz tebe sam iz Varaždina.

 

Kako se prijaviti i proces selekcije

Prijave za program su otvorene od 2. – 22.9.2024. Prijavu može predati osoba ovlaštena za zastupanje organizacije. Organizacija mora biti upisana kao aktivna u Registrima neprofitnih organizacija, poslovati u skladu s pozitivnim važećim zakonima i ne smije biti u blokadi, stečaju ili likvidaciji.

Za program podrške bit će odabrano 11 neprofitnih organizacija prema ovim kriterijima:

  • društvena korist projekta,
  • sposobnost tima i organizacije za provedbu projekta i kampanje te
  • jasno definirana ideja, ciljevi, rokovi i očekivani rezultati kampanje.

Najbolje kampanje odabrat ćemo na temelju kvalitete i investicijskog prijedloga pripremljene kampanje.

Prijave za sudjelovanje u programu vrednovat će Selekcijski odbor, u kojem su predstavnici svakog partnera programa.Imena 11 odabranih sudionika programa objavit će se na web stranicama ERSTE banke i partneraskih organizacija koje sudjeluju u provedbi programa,  najkasnije 30.9.2024.

 

 

Odaberite vrstu i svrhu donacije

7,00  10,00  15,00  20,00  50,00  100,00 






Postanite dio naše solidarne zajednice!