404 agencija u solidarnosti s Ukrajinom: komunikacijska djelatnost treba biti svjesna zbivanja oko sebe i društveno odgovorna

Fond “Solidarno s Ukrajinom” koji smo osnovali s ciljem pomoći i podrške izbjeglicama koje su sigurnost pronašle u Republici Hrvatskoj od prvog dana potaknuo je naše sugrađane i sugrađanke, ali i tvrtke na akciju. Neovisno čime se bavili, svatko je u svom području djelovanja našao način da iskaže solidarnost s unesrećenim ljudima. Pokretanju Fonda, između ostalog, prethodilo je kreiranje vizualnog identiteta gdje je ekipa iz 404 agencije odradila sjajan posao. O motivaciji i vezi između komunikacijske djelatnosti i solidarnosti razgovarali smo s digitalnim i PR odjelom iz 404 agencije.

Što vas je potaknulo da se aktivirate za pomoći izbjeglicama iz Ukrajine?

Događaji koji su se donedavno činili nevjerojatnima, nažalost su se ipak dogodili. I vjerujemo da nema osobe koja se nakon početnog šoka nije zapitala kako može pomoći. Kao firma smo gotovo instantno odlučili da ćemo se uključiti. Empatija i razumijevanje su vrijednosti na kojima počivaju svi naši odnosi, i jako nam je važno da, kad god je to moguće, pružamo ruku podrške onima kojima je ona potrebna.

Zašto ste odabrali Solidarnu i naš fond?

Sa Solidarnom smo surađivali nakon potresa na Banovini i već dulje vrijeme pratimo vaš predani rad. Željeli smo ponuditi svoju pomoć tamo gdje smo znali da će najprije poslužiti i poručiti pristiglim izbjeglicama da su zaista dobro došli. Ne riječima, nego odgovaranjem na njihove trenutne potrebe i omogućavanjem lakše integracije u društvo. A Solidarna tu radi sve kako bi se to dogodilo u pravo vrijeme. Jer ljudima koji su pobjegli od rata, ne treba pomoć koja će biti spremna nakon što se premoste sve proceduralne i birokratske prepreke, nego odmah.

Nikola Vrdoljak, direktor 404 agencije

Kako vidite vezu između vašeg rada/posla i humanitarnog rada Solidarne?

Vjerujemo u solidarnost koja postoji van nacionalnih, političkih i poslovnih granica. Zato smatramo da komunikacijska djelatnost kojom se bavimo nema samo prodajnu svrhu, nego je nužno da bude svjesna zbivanja oko sebe i društveno odgovorna. Osim poštovanja prema klijentima i partnerima, jako nam je bitna suradnja sa širom zajednicom i udrugama koje predano rade na tome da naše društvo bude pravednije i tolerantnije. Solidarna je uvela učinkovitiji i transparentniji način prikupljanja i raspodjele pomoći potrebitima te nam je jako drago vidjeti da je to prepoznato od strane pojedinaca i organizacija koje podržavaju rad Zaklade.

Zašto ste se odlučili baš na ovakav način podržati Solidarnu i Fond “Solidarno s Ukrajinom”?

Osim donacija i prikupljanja potrepština koje ćemo organizirati kao firma, željeli smo ponuditi oblik pomoći unutar naše domene. Bilo je važno da uspostavljanje komunikacije i vizualnog identiteta, koji će aktivnosti Fonda “Solidarno s Ukrajinom” približiti javnosti, bude pravovremeno i jasno. U izradi logotipa, dali smo si oduška i prenijeli sve emocije koje smo osjetili tijekom praćenja zbivanja u Ukrajini i vjerujemo da on lijepo oslikava suosjećanje koje je Hrvatska pokazala prema Ukrajini.

Što vam budi nadu u ovim izazovnim vremenima?

Rat je uvijek gubitak – resursa, imovine, domova, a ponajprije ljudi. I besmisleno je pretvarati se da nas ovo ne užasava i da se svaki dan ne trudimo ostati sabrani. Ali želimo i moramo vjerovati da će ovaj rat uskoro završiti, i da ćemo dočekati bolje sutra. A do tad, moramo djelovati jer se čekanjem ništa ne postiže. Svjedočimo nesebičnim djelima dobrote unutar i izvan Hrvatske te se želimo zahvaliti svima koji su se do sada uključili, kao i onima koji će to tek napraviti.

Pripremila: Azra Ayyash

Odaberite vrstu i svrhu donacije

50,00 kn (6,64 €) 100,00 kn (13,27 €) 200,00 kn (26,54 €) 300,00 kn (39,82 €) 500,00 kn (66,36 €)