Blagdanska kampanja za Fond Desa & Jerko Baković

U prosincu 2020. godine, uoči blagdana te kako bi proslavila 5 godina svog djelovanja, Zaklada SOLIDARNA pokrenula je kampanju za prikupljanje financijskih sredstava kako bi osigurala dugoročnu održivost Fonda “Desa&Jerko Baković”. Kampanja je pokrenuta 6. prosinca i trajala je do 18. prosinca te je zaključena donatorskom večerom.

Kako je donatorska večera održana u periodu pandemije koronavirusa i restriktivnih mjera koje se prvenstveno odnose na socijalnu distancu i zabranu okupljanja, u planiranju i organizaciji iste nužno je bilo koristiti kreativna rješenja. Tim Zaklade SOLIDARNA doskočio je svim preprekama tako što je večeru preselio u online sferu, te je donatoricama i donatorima omogućio nezaboravno iskustvo uz poštovanje svih epidemioloških mjera.

Realizaciju online donatorske večere, a tako i dugoročnu održivost Fonda Desa&Jerko Baković koji svojim djelovanjem stvara budućnost jednakih mogućnosti za djecu i mlade slabijeg imovinskog statusa iz većinom ruralnih dijelova Republike Hrvastske, omogućilo je 24 volontera i volonterki koji su u provedbi same večere uložili svoje vrijeme i trud, te zagrebački restorani Ginger Sushi, Zagrebački kulturni krug – Kod Draška i Layali Lebanese Restaurant koji su Zakladi donirali pripremu obroka. Za popratni zabavni program bez kojeg nijedna donatorska večera ne bi bila potpuna, svoju kreativnu energiju, vrijeme i iskustvo donirala su renomirana imena zagrebačkog radijskog etera i plesnih podija; Ivona Kovačević, Čedo Prodanović, Boris Jokić i Branimir Pofuk koji su posebno za ovu prigodu kreirali autorske playliste koje su odaslane podržavateljima i podržavateljicama kampanje. Dostupnost playlista, ne samo za donatore i donatorice unutar granica Republike Hrvatske već i diljem svijeta, omogućila je izdavačka kuća Aquarius Records čiji je Anđelko Preradović donirao svoje vrijeme i znanje te postavio playliste na streaming servise YouTube, Spotify i Deezer. Za promociju kampanje na društvenim mrežama svoje znanje, iskustvo i vrijeme donirala je digitalna kreativna agencija iZone koja je osmislila vizualni identitet same kampanje, ali i uložila značajna financijska sredstva za njihovu promociju. Veliku podršku imali smo i od našeg medijskog partnera Yammat FM-a koji je besplatno vrtio promocijski jingle donatorske večere.

Na dan same večere dostavljeno je 207 obroka na 98 različitih adresa, za što se pobrinulo 17 volontera i volonterki koje su preuzele ulogu dostavljača i dostavljačica.

Kampanjom je prikupljeno ukupno 81.415,00 HRK, od čega su ukupni troškovi iznosili 10.818,00 HRK (18.104,00 HRK na troškove namirnica kojima su se u restoranima pripremali obroke, a na promociju objava na Facebooku 714,00 HRK). Ostvarena ukupna dobit za Fond Desa & Jerko Baković iznosi 70.597,00 HRK, od čega je 31.415,00 HRK direktnih donacija 130 privatnih osoba, podržavatelja i podržavateljica Fonda Desa&Jerko Baković, 2 pravne osobe i 3 tvrtke (Neutrino, Dada&Rocco, Signal Media) koje su sudjelovale u rođendanskoj večeri. Preostali prikupljeni iznos došao je od pravnih osoba koje nisu sudjelovale u donatorskoj večeri, ali su podršku djelovanju Fonda procijenile kao prioritetnu za izgradnju solidarnog društva. Među njima posebno su se istaknule tvrtka iZone s donacijom od 20.000,00 HRK, tvrtka Colliers International s donacijom od 20.000,00 HRK i Erste Banka s donacijom od 10.000,00 HRK.

Ukupna dobit ostvarena kampanjom održanom povodom petog rođendana Zaklade SOLIDARNA u iznosu od 70.597,00 HRK pokriva 47% ukupnih godišnjih financijskih potreba stipendista i stipendistica Fonda Desa&Jerko Baković.

Podržati djelovanje Fonda i kreirati budućnost jednakih mogućnosti za svu djecu i mlade možete podržati i Vi!

Informacije o mogućnostima jednokratnih donacija potražite na https://solidarna.hr/fond-desa-i-jerko-bakovic/, a ako želite postati trajni donator ili donatorica Fonda Desa&Jerko Baković, obratite se glavnom tajniku Zaklade SOLIDARNA Ivanu Blaževiću putem maila ivan.blazevic@solidarna.hr

#Solidarno je naše #NovoNormalno!