Donosimo Vam analizu dobrih praksi sa preporukama i izazovima za organizaciju crowdfunding kampanja za zaštitu ljudskih prava. U izradi analize zahvaljujemo se društvenom poduzeću BRODOTO koje nam je svojim višegodišnjim iskustvom i znanjem u crowdfindungu pomoglo u kvalitetnoj pripremi ove analize.
Vjerujemo da će analiza dobro doći svima koji razmišljaju o pokretanju vlastite crowdfunding kampanje, naročito ako imaju neka neodgovorena pitanja.
Svrha je ove analize prikazati utjecaj i doprinos crowdfunding kampanja u zaštiti i promociji ljudskih prava, s naglaskom na onima koje odgovaraju na neki problem urušavanja i/ili kršenja ljudskih prava, shvaćenih kroz sve četiri generacije ljudskih prava (građanska i politička prava; gospodarska, socijalna i kulturna; grupna/globalna prava; prava na dobru vladavinu). Naglasak je pritom na onim kampanjama koje su bile vidljive u javnom prostoru i kroz koje su građani prepoznali problem te zajedničkim naporima djelovali ka rješavanju. S obzirom na količinu rada i energije potrebne za uspješnu provedbu kampanje, u ovom dokumentu će biti predstavljene dobre prakse, “trikovi” i potencijalne zamke u provedbi, kako bi se oni koji razmišljaju o pokretanju vlastite kampanje ili su već u fazi planiranja mogli bolje i kvalitetnije pripremiti.
Analizu predstavljaju SOLIDARNA- zaklada za ljudska prava i solidarnosti i društveno poduzeće BRODOTO specijalizirano za kampanje, dizajn i medije, koje surađuje isključivo s društveno odgovornim organizacijama i poduzećima na temelju svojih dosadašnjih iskustava provedbe kampanja i zajedničke organizacije radionica o crowdfundingu u Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu tijekom veljače 2017. godine te na temelju iskustva Crowdfunding akademije, neformalnog programa edukacije o crowdfundingu čiji su suosnivači Brodoto i Zelena energetska zadruga.
CROWDFUNDING ANONYMOUS